torsdag 24 april 2008

Ljuva änglar en butik med mersmak!

På tisdagen for jag till Karlstad utan man och barn bara för lyst.

Jag hade ju på mässan i Gbg bl a fått ett presentkort till Eva Göthlins nya butik "Ljuva änglar"som ligger i det pittoreska "Gröna huset" i Karlstad.Jag hade fått för mej att det skulle vara en butik helt inriktad på heminredning!


Men jag hittade inte bara vackra inrednings detaljer, pärlor lapptäcken, utan även underbara papper från Bazill, Cosmo Cricket, Chatterbox och Daisy Bucket. De låg uppdukade som karameller.

Det här pappret från Cosmo Cricket blev min favorit.





Vackra Pins eller hur!?


Underbara band i bomull som matchade papprena fanns det också!

Clearstamps från Fancy pants.


Till Eva på Ljuva Änglar rekommenderar jag att kika in. Underbara saker, underbar miljö och ett trevligt bemötande!! Tack! Jag återkommer!!






2 kommentarer:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vilken fin dekoration, kul idé med grungeboard! det är så sant som det är sagt - det är bara fantasin som begränsar!
Härliga papper och pins du har handlat, inte alls avvis på cosmo cricket.....
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Så mycket fint du köpt och den dekogrejen är hur mysig som helst, jag vill också ha - men som du vet har jag plastblommor på balkongen så sånna där dekosaker är nog inte min grej!