fredag 23 maj 2008

En glad överraskning!!





Den här trevliga utnämningen hittade jag hos min vän Malin, vilken inspirerar MEJ med sina vackra kort!! Du har en given utnämning av mej men jag vill också ge fyra andra tjejer denna award och som är ooootroligt inspirerande med sina skapelser!!!

Tesa, för underbara kort och andra vackra skapelser!! Och inte minst för att du är himlans trevlig!!! Alltid kul att träffa dej!! En aldrig sinande kreativitet!

Helene Gör underbara och inspirerande LO´s utanför min förmåga. I love them!!

Diane, fräscha, läckra kort och LO´s. Och så är du ALLTID glad!! Hur gör du?!

Petraso, för sina underbara, fyndiga och vackra kort! Kreativitet på topp!!!

Varsågod tjejer ta för er och fortsätt inspirera!!!!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken överraskning!! Tack för dina värmande kommentarer. Uppskattar det verkligen.

Anonym sa...

Hej vännen

Vilka underbara studentkort du har gjort =0)

Kika in i min blogg, har en liten utmaning åt dig där.

Kram
Maria
(Tootsie)

VeronikaP sa...

Du är utmanad, kika i min blogg!!

Anonym sa...

Åh, tack för de goa orden. Det värmde! kram

Heléne sa...

Gulle dig! Jag blir GLAD!! :-) Kul att få träffa dig igen, det var alldeles för länge sen sist!