torsdag 29 maj 2008

Shopping!

Förra torsdagen var jag i Karlstad för att bl a åka till Anna´s scrapbooking då det var öppet hus med Monika från Metalimo.


Men inte minst för att åka förbi min nya favorit affär Ljuva Änglar och Eva som hade lagt undan lite härliga papper. Men jag kan ju säga att det inte slutade med de papper som var undanlagda utan hamnade lite mer härliga saker i shoppingkassen!!!



Nya härliga papper från Prima Marketing som är som gjorda för nya Qk alfabetet Chopstick med sitt asiatiska tema. Ljuvliga blommor och blad även dessa från Prima. Mera papper från Melissa Fransces och Maja Design! Härliga Chipboardväskor från Maya Road, band mm mm


Bilen styrde vidare ut mot gräsdalen till Anna. Där hade hon 50% på Magnolias stämplar!!! och annat smått och gott.


Lite annat än bara stämplar hamnade även så i denna korg, bl a lite nya papper (som om jag behövde det.....)Massa olika dekos till halva priset, sån gillas ;-)) och lite nya PM.

Men det jag köpte mej som jag absolut numera inte kommer klara mej UTAN är Inkssentials Blending Tool och blending foam!!! Tesa tipsade mej om att använda det till att chalka kanter med bl a och sen för att göra ljuvliga bakgrunder!!!! I love them!!!!

Hmm nuu får det nog bli till att skapa......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mycket härligt du fick med dig hem. Ja visst är den bra (ink blending tool) Bra att du gillade den så jag inte lurade på dig ngt ;-) Kram

Anonym sa...

dig gillar jag!!!! SVART bälte i shopping och så skapar du som en gudinna!!!!!!

Wow vilka härliga saker du gjort...... in ser att jag måste ha ett ink blending tool!!!!!!