tisdag 3 juni 2008

Hillringsbergs Herrgård

Jaa vad har det med min blogg och mina kort att göra???


Mer än det är en fantastisk Herrgård där man kan bo bra, äta gott och njuta av de vackra omgivningarna som restaurerats nyligen. (klicka på herrgårdsbilden för mer info.)

Eller varför inte bege sig dit för att avnjuta konsert i "Smedjan"

Jo jag har fått förmånen att sälja mina kort här ute! Tack Merethe!



Kolla vilket fint skåp jag fick ha grejjerna i.


Joo just det en sak till med herrgården....min odräglige bror är kökschef där....

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker du ska vara mer än stolt över ditt fantastiska arbete dina kort och alster är fantastiska!
krya på dig my friend!
//Malin

Heléne sa...

Ååååååh, så fina saker du gjort!! Väskorna är ju fantastiska! :-) Dina alster gör sig bra där i skåpet, men det lär ju snart bli tomt ;-)

http://lottafruh.blogg.se sa...

Åh, vad skoj med dina fina alster på en Herrgård!Hoppas att du säljer många kort och annat fint!
Såååå mycket fina saker!
Kramen,
Lotta/ FruH

Petraso sa...

tjusigt värre
herrgården,skåpet,dina kort och din brosa;)

kram petra

Tonje sa...

Hei!Tusen takk for den nydelige atc'en jeg mottok fra deg i swapen mellom Norge-Sverige. Den var så romantisk og kjempesøt!!

Anonym sa...

Grattis bruden!!!!!!!!!

Anonym sa...

Häftigt! väldigt snyggt med en så vacker display också. Jag hoppas du får sålt maaaaassor av kort.