måndag 5 januari 2009

Idetorka, beslutsångest eller bara ett lotteri....

Barnen gillar Philofix och hennes pysselprogram. En kväll gjorde hon en chokladsnurra. Tilde, min äldsta dotter tyckte det var coolt så hon ville att vi skulle göra sådana. Det passade ju mig bra för Ibland vet jag inte vad jag ska göra, beslutsångest eller vad ska man kalla det?


Så här är mitt resultat.

Jag tog med en flik för julkort för då kanske det kan bli julkort gjorda under året så man slipper stressa som attans i november-december.

Delta i tävlingar och utmaningar och göra LO´s är jag dålig på också så nu får vi se vad det blir under året!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kul idé och vad fin den blev!!

Barnen ropar alltid på mig när det är Filofix på TV. "Mammaaaa, nu är det scrapbooking på TV!!" Det är bara att knalla dit och titta... :-)

Anonym sa...

Vad fiffigt med en sådan snurra, kanske man borde göra sig en sådan, fast det får väl bli när He..vetet fryser till is, jag har ju inte tid med något just nu, och den dagen H fryser lär jag inte få nått gjort heller - ska ju göra så mycket då...

kram och god fortsättning
//Malin

http://lottafruh.blogg.se sa...

Smart idé med snurran och så fina papper! Min dotter har gjort en burk med lappar i, som man kan dra när man inte vet vad man ska göra när det är kort på gång.
Ha det gott!
Kram,
Lotta/ FruH

Ulrika sa...

Rolig idé och så fantastiskt fint gjort! Julkorts-alternativet är nog bra tror jag, så slipper du göra alla i december ...

Anonym sa...

Den var helt fantastiskt fin! Ser mumsig ut med chokladfärgerna!

Lene sa...

Detta var en mycket bra ide, det tackar man för!
Kram Lene

Anki sa...

WOW vilken fiffig snurra Marja!

Jättefin dessutom!

zαnуα ♥ sa...

Vilken rolig idé! :D