torsdag 1 januari 2009

Torsdagsinspirationen Vecka 1

torsdagar tänkte jag att lägga ut något som ska inspirera oss, det kan vara en bild, färger ett ord, en skiss, något alster som någon har gjort ja det kan vara vad som helst i stort sett. Sen har jag tänkt att göra något själv och publicera, vill ni vara med så får ni gärna skriva i kommentaren och länka till ert bidrag. Ni får givetvis göra vad ni vill, LO´s kort etc


Detta gäller ju inget pris eller så utan mest en kul grej för att se hur vi inspireras på olika sätt av samma sak.


Verkar intresset finnas hade jag tänkt att lägga ut nått nytt varje torsdag.




Här kommer veckans inspiration.






En bild som jag hittat i Allt i Hemmet. Inspireras av färg, form eller har du nån annan idé!?
Här är mitt bidrag!

Själv inspirerades jag av färgerna och det blingiga. Jag ville behålla renheten som finns i bilden så därför använde jag bara enfärgad Bazill Bling.
Stämplade samma sorts blommor i olika storlekar som jag embossade. Sätte en liten blingsten i varje blommas mitt!! Jag hade först tänkt någon text av nått slag men kände att det skulle förstöra det enkla.

Så varsegoda inspireras och inspirera oss med era alster!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kul idè!
Hänger gärna med på detta bara tiden är på min sida och inspirationen rinner till!
Väntar med spänning med att få se vad du hittar på!
Kram från din DT-kollega.

Britt sa...

hej! Vilken fin blogg du har och va duktig du är! Ska ta mig en lite längre titt på dina älde inlägg.

Britt