torsdag 2 april 2009

Värmlandsträffen!

Lördagen den 28 mars kl 10.00 mötte ett glatt gäng upp på Mörmonskolan på Hammarö för att låta första omgången avVärmlandsträffen gå av stapeln. Vi träffades för att scrappa, göra kort, utmanas och umgås.
Det var Veronica och Lena som ordnat så bra för oss denna dag. Vi behövde inte tänka på nått mer än skapandet, fika, godis, dryck och god mat fanns framdukat då behov av påfyllning av energi fanns.
Jag bjuder här på en kavalkad på kort från träffen, skulle det vara så att det är någon som vill att jag tar bort något foto så hör ni av er till mig!!

Karin funderar på sin LO´s utformning.

Det var otroligt lungt och behagligt tempo som präglade träffen


Veronica in action!

Åsa koncentrerar sig på påsutmaning

Lena hade med lite smått och gott från sin butik pappersarken

Anna, ordförande på Värmlands scrap- och stämpelsällskap


Victoria på Papper & Sånt fanns också där med sin butik

Härliga papper hos Victoria!!


Lena han med att fixa garnityret!! Snyggt Lena!



Många härliga alster hann det bli eller hur!!

Tack Veronica och Lena!! Jag kommer tillbaka i höst!!

4 kommentarer:

Hozzan sa...

Alltid lika kul att åka på pysselträffar. Ska själv på en nu den 25 april.

Kreativiteten verkar ha flödat. Fina alster!

Diana sa...

Så kul att se bilder från träffen!

Wanel sa...

Får jag låna bilder från din sida till Värmlandsträffens sida?

Kram
Lena

Marja sa...

Jaaaa det får du sååå gärna

kram marja