lördag 9 maj 2009

Förvaring för Spellbinders och Cockie Cutter


Jag hade ingen förvaring till mina Nestibilletes eller Cockie Cutter Alfabet. Då snappade jag upp på scrappiz, tror det var Karin om jag inte missminner mig, att man kunde köpa magneter och göra egna förvaringar.


Så jag köpte magnetark och gjorde en mapp i storleken 6x6 och stämplade med stempelgledes grunge stämplar kring kanterna.


Alfabetet var lite mer skrymmande så det fick bli ett litet BIA projekt av detta. Satte flikar längst ner på arken ifall nån dies skulle vilja rymma.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är so fiffig, tycker det var en underbar indé - var köper man magnetark?

//Malin

Marja sa...

Finns på Panduro, inte så stora ark visserligen men jag ska remsor av mitt vilket räckte till både mappen o Bia pärmen

Sofie sa...

Superbra idé! Har själv funderat mycket på hur jag ska förvara mina Nestibilletes, men nu vet jag. Mappen och Bia pärmen är bara så snygga dessutom.
Kram Sofie

Ulrika sa...

Ooooh! Så supersmart och dundersnyggt! Jättebra idé och vad fint det blev! Kanske skulle köpa mig några spellbinders så jag också får göra såna snygga förvaringar ... :))

Anki sa...

WOW så fiffig idé Marja!
JÄTTEFINT blev det också!

Något sånt skulle jag osså behöva fixa till...

Hoppas allt är lite bättre med dig!

kram Anki

Petra sa...

Väldigt snyggt och smart!
Kram
Petra