söndag 28 juni 2009

CC över för min del

Det har varit CC på Svensk Scrapbooking i dagarna 10. Jag har fått blodad tand nu när det gäller CC och utmaningar. Det är såå kul!

Först ut ett kort med stämpel från Greeting Farm färglagd med PM, papper från Chatterbox Happy Garden och Happy Flutter. Bården med fjärilarna är från Bazill som jag har färgat in med stämpelfärg och därefter embossat med UTEE pearl och platinum. Nameplate från QK

En LO med tilde när hon var 6 månader. Det mönstrade pappret från Basic Grey. Mini Punchinella. Och Massor av blommor

En LO med min älskade mamma som inte finns hos oss längre! Papper från basic Greys Wisteria

Min första Lo med min man. Papper från Kaiser Craft Sublime Divine och Vouge, stämplar från Pink Cat studio - Billy Plate Texten kommer också därifrån. Den har jag stansat ut och fäst bandbitar på, sedan har jag haft 3D lack på den
Dessa papper ingick i det senaste DT paketet från HoI

En LO med Tilde, Nora och Joakim när Nora badas. För ett tag sedan köpte jag primas små tygbitar "Bara för att" Anna bestämde att jag skulle använda det nu under CC så jag stansade ut Retro blommor och trädde pappersrosor i mitten, sedan använde jag en bit som jag helt enkelt sydde runt med zig-zag runt. Bakom använde jag punchinella i turkos Bokstäverna "STOLT" är chipboard som jag embossat med UTEE platinum Namepalte är en spellbinders "labels Two" Organzaband med fjärilar

En enkel LO med Tilde och Nora. Text och pil är Grungeboard som jag embossar sporadiskt med UTEE Platinum


Ett kort med stämplar från Crafty Secrets, Fairyland, som finns hos Hobby och Hantverk
Papper ärBasic Grey

Ett kort där jag använt tre storlekar av Scalloped Ovals Small att stämpla på. Papper från DoodelBug


Sist ett litet kort med stämpel från INKIDO, papper från Basic Grey Wisteria, Chipboard som jag embossat, pappersrosor, spets och bling
Det var allt för nu!

4 kommentarer:

Marie Glader sa...

Ojoj, så mycket fint du har hunnit med att göra!

Tesa/Therese sa...

Wow så mycket fint du hunnit göra!!Tack för sist ;o) Kram

Bim HD sa...

Snacka om produktiv!!! hihihi...
Man kan inte säga annat än att profilbilden där säger mer än tusen ord...
Säga vad man vill - man visste var man var välkommen jämt... Känslan fanns där, hua. Nostalgitripp blev det helt plötsligt dessutom!
Må så grankott...

Yoli Design sa...

oootroligt massor med läckra bidrag du hann göra... :D
Ja visst är det kul med CC och utmaningar! Meee love...

Älskar mamma och man LO:sarna!
De är heeelt enastående!!
Ja alla är supernajs, men just de fastnade jag verkligen för..

Hoppas allt är bra mé dig!

Kraaaaaaaaaaam