lördag 13 juni 2009

Första DT bidragen till Hobby och hantverk!

För några dagar sedan kom mitt första Kreativitös-paket från Hobby och Hantverk Det var ett härligt paket med bla underbara pastelliga och samstämda papper, blommor, band och till detta underbara stämplar från Crafty Secrets "Feeling Yucky"!
Här kommer mina två första bidrag!

Här har jag gjort en Z-vikning med de fantastiskt söta och milda Papper ur serien Baby 2 Bride, Die cuts från Baby 2 Bride tags från Crafty Secrets. Stämplar från Crafty Secrets. Bakgrunden bakom sjuksköterskan har jag stämplat med sprutan i stämpel serien. Därefter har jag haft 3D lack för att förhöja effekten på dessa. På de små runda Diecutsen och tårarna på ankan har jag använt 3 D lack. Band och blommor från Hobby och hantverk. När man fäller ihop kortet ser det ut som man sticker den gråtande ankan i stjärten.

Öppnar det finner man en tag med en snällare hälsning än en spruta i stjärten.

På det andra kortet har jag använt bild från Creative Scrap, som också tillverkas av Crafty Secrets, rivit och chalkat kanterna, papper från Cosmo Cricket som fanns i gömmorna. Tagen kommer från Baby 2 Bride tags Blommor och band från Hobby och Hantverk

5 kommentarer:

petraso sa...

Kanon Snygga!!!!!!

Lena50 sa...

Men villka fina, härliga, roliga kort, med fina detaljer...gillar dom jättemycket!!!Lena

Anonym sa...

Härligt fina kort vännen!
//Malin

Cornelia sa...

Marja! Jag är inte direkt förvånad... du gör ju ALLTID så underbara saker!!!

Fint material har du fått att jobba med också, din lyckost! *S* Men det är du värd, tusen gånger om!!!

Kramar!!!

Eva sa...

Tusen Tack Marja! Jättefina kort har du skapat!!