måndag 8 november 2010

Grattiskort med vintertema.

Här har jag gjort ett grattiskort i Vintertema trots att stämpeln är Magnolia - FairyTale 2010 - Midsummer Tilda. Jag har målat den med Promarker i grågröna toner.

Blommorna i håret och kanterna på klänningen har jag embossat med "Silver Puff EP" som när man värmer det reser sig lite.


Papper är Basic Greys "Eskimo kisses" och på papperskanterna har jag använt Magnolia Dies "Tilda Lace" som jag tycker är helt underbar! Cirkeln som jag stämplat motivet på är utskuren med Martha Stewarts cirkelskärare. Hålbården runtomkring har jag stansat ut med Japanese Screw Punch.


Inuti kortet har jag använt mej av chipboard bokstäver som jag först embossat med "Silver puff" och därefter en aning UTEE "Platinum"

Snöstjärnorna är en punch från Martha Stewart som jag även här embossat med "Silver Puff" EP. Hörnen är en Quickkutz die.

Inga kommentarer: