söndag 6 april 2008

Ett 5 års kort!

Tänkte att det var dags att använda sig av det inköpta på mässan. Det får inte samla damm för länge då känns det bara kymigt att handla så mycke.

Det blev ett 5 års kort åt Tildes kompis Wilma.

Hjärtat är Grungboard som jag målat med olika dabbers för att få rätta nyansen, chalkat med dark brown och guld för att få lite shabby stil på det. Bokstäverna är Chipboard som jag målat och sandpapprat och sedan chalkat.




Passade på att använda en ny Magnolia stämpel, gillar shabby chic stilen!
Mitt första men heller inte det sista kort jag målat med distresser.
Papprena är Basic Greys nya 6x6 "Sugared"

2 kommentarer:

Erica sa...

Jättefint kort!! Gillar verkligen din stil! Glad att jag hittade din blogg!
Sådanna där grungeboard (har redan glömt hur det stavades?) måste jag nog inhandla. Jätteläckert!
Roligt att se närbilder på dina kort, nu blev jag ännu mer sugen på nya BG papper, jättefint bakgrundspapper du använt.
Ha en bra vecka! kram!

Anonym sa...

Unerbart som alltid!!!!