söndag 14 december 2008

Dragningar gjorda!!

Så då har jag och Nora roat oss med att dra lotter om vilka som vinner utlottningarna.

Jag har tyvärr inte hört något från Fröjd som vann den blodsockerhöjande vinsten så vi har fått dragit ny vinnare och det blev inlägg nummer
Alltså Addis och Leif,
GRATTIS!
Hör av dig med din adress så kommer det nått litet sött på posten!! Maila mig på marja-gustafsson@hotmail.com
Sen kommer vi till veckans vinst av 3 lavendelpåsar som ska lottas ut!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Grattis!!
Hör av er med era adresser så kommer en doftande påse på posten!

2 kommentarer:

Addis och Leif sa...

Åh vad roligt! Första blogtävlingen jag vinner i! :)
Tackar tackar, adress kommer på mailen!

*kram*
/Addis

Anonym sa...

Åhh så kul att jag vann:) Jag är jätteglad. STORT TACK!
Jag har mailat min adress till dig.
KRAMIZAR Lena