onsdag 3 december 2008

Några ljus och lavendelpåse!

Hade några små påsar som jag hade sytt sedan längesen och bara låg oanvända. Det var väl meningen att jag någongång skulle ha dessa som lavendelpåsar och det ödet fick de gå till mötes.

Här har jag använt Prickiforms underbara stämplar. Lite ljus fick det bli också! Jag bara älskar det ljuvliga luciatåget med tillhörande text "Lucia Julens Brud" som låg i min postlåda igår. Tack Katarina!!!

Dessa ljus och lavendelpåsar + ett gäng till får följa med på julmarknad. Hoppas fler än jag gillar dem......annars har jag måååååånga julklappar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej

Verkligen supermysigt...
//Malin

Anonym sa...

Det bli nog inga problem att sälja dessa fina saker! Håller med, det lilla luciatåget ser gulligt ut och passar bra på ljuset.
Härlig vy också, med snö ute ser jag! Avundsjuk! Här är det bara regn och regn!
Önskar dig en skön helg!

Anonym sa...

Gulligt luciatåg! Jag läste oxå inlägget neadför! Jag blev själv påhoppad härom dagen av någon "anonym" så jag vet hur det känns!!! Man blir så j*a arg & ledsen! Tråkigt att man inte kan få vara ifred bara när man är sjuk & mår dålig! Jag är själv sjuk i FMS & har det liknande som dig, dom som yttrar sig vet inte vad dom pratar om, den saken är klar!

Jag tycker att du ska fortsätta det du gör & till dig som gjorde detta, rätt åt dig att du inte fick ngt för det!!! Det återspeglar bara måendet inom den personen som gör något sådant mot ngn annan! avungsjuka!!!

Hoppas att du så småning om får må lite bättre!!! =)

Ha en trevlig helg & var rädd om dig! Kram din DT-syster!

Anonym sa...

Vad läckra ljusen blev! Måste testa nångång...