söndag 24 maj 2009

Exploding box

Tror första gången jag såg en sån liten ask var inne på Allt om scrap i en tråd där.
Kände direkt att jag måste prova och gjorde en liten egen ask i blått

Plockar man av locket fäller kanterna ut sig och inuti.....

poppar en mängd fjärilar upp. Pappret som jag stämplar fjärilarna på och det "mönstrade pappret" Har jag gjort med Tombow pennor, plastficka, vatten och Glossy papper. Tänkte lägga ut beskrivning på vid senare tillfälle.

På pappret har jag stämplat kanterna med Stempelgledes Grungestämplar. Fjärilarna är frpn INKIDO Det har jag stämplat på glossypapper fast i andra färgställningar. Sedan har jag embossat dem i clear och strött lite Spanish silver i den.

4 kommentarer:

Eleonor sa...

Underbar ask! Så fin!

Marie sa...

Jättesöt ask

Carina sa...

Hej!
Sitter och stirrar mig blint på dina fjärilar....flyger de?
Jättehäftigt är det iallafall!

Din Dt-kollega!

Cornelia sa...

Väldigt väldigt vackert!!!!