måndag 15 november 2010

2 nya julkort




Här ett kort i röda och grå nyanser med ljuvligt papper från Maja Design. Stämpel från Magnolia som jag målat med distresser.



Stjärnorna är utstansade i röd cardstock och embossade med EP Hologram. Inuti kortet har jag stansat ut samma stjärna i pappret och på det bakre pappret har jag även där embossat med Hologram.





Här kommer ytterligare ett kort i bruna toner och där jag maskat. Motivstämplarna är frpn Magnolia och jag har målat dem med Promarker. Därefter har jag maskat motivet och stämplat med Prickiforms text stämpel "When you wish.." me Embossdyna och använt EP Vintage

Därefter har jag färgat in pappret med Adirondack Espresseo. Pojkens "pälskanter" och snöstjärnor har jag embossat med EP Silverpuff.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hejsan! Vilka fina grejer du gör! Ville ju gå in och kika eftersom vi tillhör samma designteam ;) Du är tydligen ett faan av Magnolia som jag! Hälsningar Anna

KatarinaR sa...

Så mycket fint du gör!
Tack för bra inspiration.