måndag 6 december 2010

Änglautlottning

Måndag och 3 veckor till julen, så passar jag på att lotta ut ett litet stämpelpacket innehållande två vackra stämplar från Prickiform.
Båda stämplarna är omonterade.

Dels den här vackra ovalen "Ibelieve in Angels"

Men också den här underbara ängeln som passar så bra tillsammans med text ovalen!
Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar här nedan INNAN 12/12 24.00 och endera mail eller bloggsida där jag kan nå er om ni skulle vinna!
Samt att lägga upp den som ett inlägg eller i sidomenyn på er blogg för att sprida vidare!
Har ni inte blogg går det bra ändå, ni kan då tipsa era vänner på facebook om utlottningen och skriva det i kommentars rutan!
Varsegoda och ta chansen och bli en lycklig vinnare att detta underbara kit!

12 kommentarer:

LinaLj sa...

Vilka söta stämplar, måste chansa och se om man har tur =).

Anki sa...

Klart jag måste ta en lott :)

Trevlig vecka!

Anki

Petraso sa...

du är en ängel! så klart man är med Länkar i sidebaren

Cina sa...

Vilka fina kort.. ;)

Kram Cina

Anna sa...

Klart jag vill vara med på din fina utlottning. Du ligger så fint i min sidebar nu :)
Anna

vitatulpanen sa...

Tar självklart chansen och hoppas på tur! Har gjort ett inlägg å länkat hit :)
/Jenny

http://vit-tulpan.blogspot.com/2010/12/anglautlottning.html

Marie sa...

Givetvis vill jag vara med i din utlottning på de fina stämplarna. Länkar från min blogg, ha det gott, kram

Anonym sa...

Jag är gärna med och jag har länkat i min sidebar ;)
Tycker att du gör så fina alster!!

/Lisa

Emma sa...

Jag är gärna med!

Länkade i min blogg också!
http://emmapysslar.blogg.se/2010/december/blog-candy.html

Nina sa...

Har länkat. http://ninnisscraping.blogspot.com/2010/12/mer-bloggcandy.html

Cattiegirl sa...

Supersöta stämplar som man självklart vill vinna! :-)
Har länkat i min sidebar!
http://cattiegirl.blogspot.com/
Kram
//Cattie

lenislenis sa...

De stämplarna är så söta och jag skulle gärna vinna dem.
Hoppas på tur och har länkat i min blogg :)